OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Dostava
-
Trošak dostave (za naručene proizvode u vrijednosti manjoj od 300 kn/ 39,82 €) dodatno se obračunava 30 kn/3,98 € (PDV uključen).
-
Vrijeme isporuke - predviđena je isporuka unutar četiri (4) radna dana.
-
Dostava se vrši putem kurirske službe DPDte je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske. Raspoloživost te vremena dostaveDPD-a možete pogledati na: https://www.dpd.com/hr/home/produkti_i_usluge/classic_usluga/hrvatska/raspored_dostave_na_otoke. U svrhu dostave proizvoda kupcu, Pet shop Ricky dostavlja navedenoj kurirskoj službi osobne podatke kupca u svrhu ispunjavanja njegovih obveza iz ovog ugovora o kupoprodaji. Navedeni osobni podaci obuhvaćaju: ime, prezime, adresu za dostavu i kontakt telefona kupca. Više o navedenom možete pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.
-
Dostavljač će sms-om obavijestiti primatelja o vremenu isporuke, dan prije dostave. Ako dostavljač ne nađe primatelja na adresi navedenoj za uručenje pošiljke, dostavu će ponoviti još 3. i 5. dan od prve isporuke, uz prethodnu najavu, nakon čega paket ide u povrat, ukoliko nije preuzet.
-
Cijena dostave navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe u iznosu preko 300kn dostava je besplatna, a odnosi se na dostavu na jednu adresu.
-
Besplatna dostava vrijedi samo grad Labin i okolicu. Dostava na području navedenih će se izvršiti dostavnim vozilom Pet Shopa Ricky
Opći uvjeti prodaje robe putem web shop
Ovi opći uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internetskim stranicama našeg web shopa.
Prodavatelj je trgovačko društvo CONTO I.D. j.d.o.o., Štrmac 200 52220 Labin, OIB: 83238072095 („Prodavatelj“).
Web stranica https://www.petshopricky.com.hr/ je internetska stranica u vlasništvu Prodavatelja.
Kupnja i dostava robe
Minimalni iznos narudžbe je 50,00 kn (6,64 EUR).
Plaćanje proizvoda preko web shopa putem karticama, plaćanje poduzećem i virmanom.
Dostava na Vašu adresu u cijeloj Hrvatskoj: u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar 2-5 radnih dana, a na otocima prema rasporedu dostave na otoke.
Dostava Labin i okolica je besplatna.
Osnovna cijena dostave je 30,00 kn (3,98 EUR), a besplatna dostava je za narudžbe iznad 300,00 kn (39,82 EUR)
Kada koristite web shop, Pet shop Ricky obrađuje Vaše osobne podatke u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka.
Pravila zaštite osobnih podataka (“Pravila“) opisuju koje se vrste podataka obrađuju i u koje svrhe te Vaša prava vezana uz takvu obradu zato Vas molimo da pažljivo pročitajte sva pravila prije nastavka korištenja našu web shop.
Registracija korisnika
Da biste koristili našu internetske stranice možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbi i naknadni pregled pretraživanja i procesa.
Plaćanje
Plaćanje robe se može odvijati prema izboru: pouzećem, kreditnom karticom i predračuna. Prodavatelj zadržava pravo da u pojedinačnim slučajevima prihvaća samo određene načine plaćanja.
Putem interneta: kreditnim karticama MasterCard, Visa, PBZ Card Premium Visa i Diners Club kao i debitnim karticama Maestro i Visa, jednokratnom uplatom. Obročno plaćanje moguće je PBZ Card Premium Visa karticom i Diners Club karticom, do 3 obroka za iznos kupnje od 500,00 do 1000,00 kn (66,36 – 132,72 EUR), a za iznose preko 1000,00 kn (132,72 EUR) do 6 rata. Naglašavamo da prilikom plaćanja karticom je potrebno unijeti sigurnosni kod (CVV ili CVC) koji se nalazi na poleđini kartice. U slučaju plaćanja Maestro karticom koja nema sigurnosni broj, možete ga zatražiti od banke (nije nužno da će biti odobreno) u suprotnom plaćanje nije moguće s tom karticom.
Pouzećem: platite jednostavno na vratima svog doma prilikom preuzimanja pošiljke!
Kartična plaćanja
HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).
Bankovni podaci za uplatu:
Upute za plaćanje općom uplatnicom:
Primatelj: CONTO I.D. J.D.O.O. ŠTRMAC 200 52220 LABIN
IBAN: HR6224020061100746473
Erste&Steiermärkische Bank d.d.
Model i poziv na broj: 00 - [datum uplate u obliku npr. 04-11-2022]
Napomene: Opis plaćanja - Ovdje upišite broj narudžbe
Računi
Kupac prihvaća primanje elektroničkog računa. Elektroničke račune kupci će primiti putem e-maila u PDF formatu.
Dostava
Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavlja naš partner DPD i GLS, izravno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području kontinentalne Hrvatske je unutar 2 do 5 radnih dana, od ponedjeljka do petka.
Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispijeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 7 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju.
Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti Prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Osnovna cijena svake dostave iznosi 30,00 HRK (3,98 EUR). Za manji broj proizvoda, kod kojih je to posebno naznačeno prilikom kupovine, osnovna cijena uvećava se za dodatni trošak dostave. Za narudžbe iznad 300,00 HRK (39,82 EUR) dostava je besplatna, kao i za Labin i okolicu također je besplatna dostava.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od Prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku
Naručivanje i internet trgovina
S klikom na polje “Košarica”, u online trgovini prikazano gore desno, kupac dolazi do pregleda izabranih proizvoda i može u bilo koje vrijeme provjeriti koja roba se nalazi u njegovoj virtualnoj košarici i po potrebi izvršiti promjene.
Ako kupac želi zaključiti svoju kupovinu, može to učiniti s klikom na polje „naruči / na blagajnu“. Već registrirani kupci mogu ovdje upisati svoje korisničko ime i lozinku, kako bi za naručivanje mogli automatski koristiti svoje već pohranjene informacije. Alternativno se kupac može registrirati kao novi kupac i napraviti korisnički račun ili nastaviti kupovinu bez otvaranja korisničkog računa. U ovom slučaju mora kupac na sljedećoj stranici upisati svoju adresu i podatke o svojem računu.
S novim klikom na polje „dalje“ kupac dolazi do zadnjeg koraka narudžbe “pregled”. Ovdje kupac može vidjeti cjelokupnu narudžbu s podacima o cijeni (uključen zakonski porez na dodanu vrijednost) kao i podatke o dostavnoj službi i troškovima dostave.
Narudžba se zaključuje s klikom na polje “naruči”. Time se predaje obvezujuća ponuda.
Zadržavanje vlasništva
Do potpunog podmirenja računa roba ostaje vlasništvo Prodavatelja.
Putem našeg web shopa omogućujemo Vam kupnju većine proizvoda.
Kupnju ponuđenih proizvoda moguće je ostvariti u količini koja je primjerena redovnoj obiteljskoj upotrebi odnosno potrebama krajnjeg kupca, u okvirima raspoloživih zaliha proizvoda.
Sve cijene u web shopu su izražene u kunama (HRK) s uključenim PDV-om te u EUR s tečajom konverzije 7,53450.
Minimalni iznos narudžbe je 50,00 kn (6,64 EUR) (ne uključujući trošak dostave).
Po završetku procesa kupovine, dobit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupnju. U slučaju da iznimno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kojeg razloga, naš operater kontaktirat će Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.
U slučaju bilo kakvih problema i nejasnoća prilikom procesa narudžbe slobodno kontaktirajte našeg operatera na e-mail: contoid1@gmail.com ili na tel. 098813456, ponedjeljak – petak 8.00 – 16.00 sati. Molimo Vas da svoje eventualno neslaganje s uvjetima, bilo u cijelosti ili djelomice, u pisanom obliku dostavite prije svoje prve narudžbe na e-mail contoid1@gmail.com: ili na adresu Prodavatelja:
CONTO I.D. j.d.o.o.
Štrmac 200
52220 Labin
Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.
Prodavatelj je CONTO I.D. , a kupac je posjetitelj ovih stranica, punoljetna i poslovno sposobna osoba, koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditne kartice, debitne kartice, općom uplatnicom/ bankovnom doznakom/ e-bankingom ili pouzećem.
Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje. Narudžbom artikala kupac prihvaća uvjete poslovanja navedene na ovim stranicama
Kupac ima pravo na raskid ugovora sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014, 110/15, 14/2019, dalje: „Zakon“). Pravo se ostvaruje u roku i na način predviđen Zakonom. Ukoliko želite jednostrano raskinuti ugovor ili reklamirati isporučeni proizvod, molimo Vas da se o postupku detaljnije informirate ovdje.
Internetske stranice WEB SHOP-a mogu se koristiti i svi sadržaji pregledavati za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema Uvjetima korištenja.
Usluge koje Vam pruža Prodavatelj putem našeg web shopa ne uključuju troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Prodavatelj nije odgovoran za troškove telefona, podatkovnog prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja/ pretraživanja naših internetskih stranica.
Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta. Sve promjene objaviti će na ovim internetskim stranicama našeg web shopa.
Postupak u slučaju jednostranog raskida ugovora
Vašu narudžbu, sukladno čl. 72. Zakona, možete otkazati bez naknade i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda u posjed. U tom slučaju, proizvod ćemo preuzeti natrag (sukladno odredbama čl. 74.-77. Zakona) ili ga zamijeniti. Robu ćemo preuzeti sami posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke DPD. Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Prodavatelj, a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi kupac.
Ukoliko želite jednostrano raskinuti ugovor i vratiti jedan ili više proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail adresu: contoid1@gmail.com ili popunite i pošaljete izjavu o raskidu ugovora na mail adresu: contoid1@gmail.com u elektronskoj formi(kliknite download za preuzimanje dokumenta) pri čemu ćemo Vam Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Naši operateri kontaktirat će Vas u najkraćem mogućem roku ukoliko ste odabrali opciju zamjene robe za druge artikle ili ukoliko svoju narudžbu želite samo djelomično stornirati.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora uz prethodno preuzimanje u posjed vraćene robe. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Molimo Vas da obratite pozornost na mogućnost Vaše odgovornosti za umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ispravnost pošiljke, reklamacije, povrat i zamjena robe
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na internetskoj stranici našeg web shopa.
Slika koja ilustrira proizvod na web shopu ne mora nužno odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, posebno kod proizvoda kojima je u samom nazivu na web shop-u navedeno “razne boje”, “razni okusi”, “razne veličine”, “razni oblici“ i sl., te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove. Zadržavamo pravo na pogreške opisa, fotografija, cijena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sustav, kao i automatske potvrde o narudžbi. U slučaju pogreške mjerodavan je navod našeg operatera.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.
Prilikom dostave robe, molimo Vas da provjerite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva vanjska oštećenja, kupac ima pravo odbiti preuzeti naručenu robu. Molimo Vas da usporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda) s računom te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mjesta o tome obavijestite dostavljača. Primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku, prvom mogućom dostavom, o svom trošku dostaviti artikle za koje se na gore navedeni način utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju, ili će kupcu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.
Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca.
Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, sukladno Zakonu, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: contoid1@gmail.com. (kliknite download za preuzimanje dokumenta)
Primitak prigovora ćemo potvrditi bez odgađanja elektroničkom poštom te dati odgovor najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Prodavatelj će u najkraćem roku osigurati preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke DPD ili GLS. Otpremne troškove kod takvog povrata u potpunosti će preuzeti Prodavatelj, nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamjenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.
Pravo na povrat
Ukoliko kupac želi vratiti ili zamijeniti ispravan i nekorišten proizvod koji mu ne odgovara (npr. zbog veličine i sl.), takav proizvod može vratiti prodavatelju u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda u posjed. Ukoliko želite vratiti ili zamijeniti ispravan proizvod, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: contoid1@gmail.com kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca. Po preuzimanju ispravnog proizvoda u originalnoj ambalaži, Prodavatelj će prvom mogućom dostavom poslati zamjenski artikl po izboru kupca. Proizvod koji je otvaran, korišten i nije u originalnoj ambalaži nije moguće zamijeniti ili vratiti.
Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Prodavatelj, a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi kupac. Za eventualnu razliku u cijeni zamjenskog artikla kupac će biti terećen ili odobren, ovisno o konkretnoj situaciji.
Posljedice povrata
Ako raskinete ovaj ugovor, vraćamo Vam sve Vaše uplate koje smo primili od Vas, uključeno i troškove slanja (s iznimkom dodatnih troškova koji proizlaze iz toga da ste izabrali drugi način dostave koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji smo Vam ponudili), bez odgađanja i najkasnije unutar 14 dana od dana kada je kod nas zaprimljena obavijest o Vašem raskidu ovog ugovora. Za vraćanje uplaćenog novca primjenjujemo isto sredstvo plaćanja koje ste koristili prilikom Vaše početne transakcije, osim ako s Vama nije izričito dogovoreno nešto drugo ili u slučaju plaćanja pouzećem (u tom slučaju novac će biti uplaćen na vaš bankovni račun). Ni u kojem slučaju Vam neće biti zaračunate naknade zbog vraćanja uplate. Mi možemo uskratiti povrat novca dok ne dobijemo robu natrag ili dok ne pribavite dokaz da ste poslali robu, ovisno o tome što je raniji rok.
Robu trebate vratiti ili predati bez odgađanja i u svakom slučaju najkasnije unutar 14[U1] dana od dana kada ste nas obavijestili o raskidu ovog ugovora na našu adresu:
CONTO I.D. j.d.o.o.
Štrmac 200, 52220 Labin, Hrvatska
Rok je valjan ako pošaljete robu prije isteka roka od 14 dana.
Mi snosimo troškove povratnog slanja robe.
Internetsko rješavanje sporova
Ako imate problem s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu na Platformi za online rješavanje potrošačkih sporova možete podnijeti prijavu. Tu će pritužbu zatim riješiti neovisno tijelo za rješavanje sporova.
U slučaju potrebe podnošenja pritužbi te rješavanja potrošačkih sporova online možete se koristiti navedenom platformom. Platformi kao i svim potrebnim informacijama možete pristupiti putem linka http://ec.europa.eu/odr.
[U1]Zakon o zaštiti potrošača propisuje rok od 14 dana.